Activiteit in de Nicolaaskerk op Vlieland

In de Nicolaas kerk op Vlieland

Kunst- en Ambachtendag Vlieland

Open atelier: 38 deelnemers - 24 locaties

Op zaterdag 9 november 2024 wordt een kunst- en ambachtendag op Vlieland georganiseerd.

Open atelier: kom kijken bij de eilander kunstenaars op verschillende adressen: ateliers, werkplaatsen, galerie, museum, kerk, dorpshuis, school en woningen. in het dorp en daarbuiten exposeren eilander kunstenaars en anderen hun creatieve werk. Wandel of fiets langs diverse adressen en bewonder de geëxposeerde producten. Misschien vindt u vandaag uw gedroomde kunstwerk, meubel of freubel. Een gezellige dag voor jong en oud. Folder en routekaart is te verkrijgen bij het VVV, fietsenverhuurders, op de veerboot en bij de deelnemers. De deelnemers (38 deelnemers - 24 locaties!) zijn zichtbaar door een Vlielandse Kunstvlag en de groene loper die voor u uitgerold is.