Concert bij Kaarslicht

zaterdag 18 mei 2024 | 20:30 - 22:00

In de Nicolaas kerk op Vlieland

Concert bij kaarslicht in de kerk (cello en piano)

Concertduo Karlsruhe: Reinhard Armleder (cello) en Dagmar Hartmann (piano)

Het Karlsruhe Konzert Duo dat bestaat uit cellist Reinhard Armleder en pianiste Dagmar Hartmann is een bijzonder succesvol duo dat talrijke internationale concoursen won, o.a. in Frankrijk en Italië. Inmiddels werd in 75 landen in de wereld opgetreden, van de USA, Zuid-Afrika, Rusland, Israël, Zwitserland tot in Tunesië. Het duo staat bekend om hun briljante techniek en uitgebalanceerde programmering. Vele keren trad het duo op voor de radio en de televisie en er werden meerdere CD`s uitgebracht.
Beide musici doceren aan het Karlsruher Conservatorium en de Universiteit van Karlsruhe. Het is heel bijzonder dat beide musici naar Vlieland komen voor een optreden.
Het programma dat gespeeld wordt bestaat uit composities van L.van Beethover, F.Mendelssohn-Bartholdy, Fr.Liszt en S.Rachmaninov.

Reserveren